Це формат реклами, при якому оголошення показуються точно визначеній аудиторії за інтересами, поведінкою, географією, віком та іншими параметрами. Facebook використовує потужні алгоритми, щоб знаходити потенційних клієнтів для вашого бізнесу.
Так, Facebook залишається одним із найефективніших каналів для залучення клієнтів. Особливо добре працює в локальному бізнесі, послугах, e-commerce, авто, освіті та B2B. Але ефективність залежить від креативу, оффера, сайту та налаштувань.
Для базового тесту кампанії рекомендується бюджет від $100–150. Оптимально — від $5/день на кожну аудиторію. Чим більше даних збиратиме система, тим точніше вона оптимізується під заявки або покупки.
Можна, наприклад, на Instagram, WhatsApp або Lead Ads. Але сайт або квіз значно підвищують конверсію, дають більше довіри та дозволяють краще відстежувати результати.
Це одна система — Meta Ads. Реклама може йти одночасно на Facebook, Instagram, Messenger, Audience Network. Важливо правильно підібрати формат, аудиторію та креативи для кожного майданчика.
Ми завжди готові відповісти на всі ваші запитання, допомогти з вибором послуг або надати детальну інформацію