Проект вже більше року на веденні. Перші запуски розпочали на сайт з використанням квіз-маркетингу, заявки були в KPI, але їх якість була незадовільної і лише збільшувала навантаження на адміністратора, який займався їх обробкою.
Прийняли рішення перейти на переписки в Інстаграм Дірект, хоч і формат був дорожче чим ніж реклама на сайт, але за 3 тижні вдалось зменьшити ціну та отримати стабільний результат.
Кейс згодом буде оновлюватись. Проект активний.
Щоб отримати стабільний результат на довгострокову перспективу протестували 2 сайти, більше 10 комунікаційних стратегій та на разі проект приносить очікуваний результат.
Найкращим месседжем виявився інстаграм-маркетинг, але це тільки при умові якісної сторінки та доволі розвинутого бренду, який має велику кількість задоволених студентів.
Проект в веденні більше 1,5 року.