862 ПЕРЕПИСКИ
для першої школи
балету для дорослих
ЗАДАЧІ

Проект вже більше року на веденні. Перші запуски розпочали на сайт з використанням квіз-маркетингу, заявки були в KPI, але їх якість була незадовільної і лише збільшувала навантаження на адміністратора, який займався їх обробкою.

Прийняли рішення перейти на переписки в Інстаграм Дірект, хоч і формат був дорожче чим ніж реклама на сайт, але за 3 тижні вдалось зменьшити ціну та отримати стабільний результат.

Кейс згодом буде оновлюватись. Проект активний.

РЕЗУЛЬТАТИ
2,36$
ціна за переписку
0,87%
CTR
18
кількість кампаній
2037$
рекламний бюджет
СКРІНШОТИ
РЕКЛАМНОГО КАБІНЕТУ
Стабільно тестуємо різні комунікаційні стратегії, щоб реклама не перегрівалась по частоті показу.
ПРИКЛАДИ
КРЕАТИВІВ
ПІДВЕДЕМО
ПІДСУМКИ

Щоб отримати стабільний результат на довгострокову перспективу протестували 2 сайти, більше 10 комунікаційних стратегій та на разі проект приносить очікуваний результат.

Найкращим месседжем виявився інстаграм-маркетинг, але це тільки при умові якісної сторінки та доволі розвинутого бренду, який має велику кількість задоволених студентів.

Проект в веденні більше 1,5 року.

Персональний менеджер
10+ комунікаційних стратегрій
Дизайн креативів
Розробка посадкової сторінки
Налаштування FB Pixel
Аналіз конкурентів
У вас схожий проект?

Консультації у нас – безкоштовні.