2242 замовлень
на жіночий одяг від
українського дизайнера
ЗАДАЧІ

Проект мав гарні продажі через інстаграм, але при запусках на сайт мав дуже низьку результативність.
Ми перенесли магазин на платформу, щоб не витрачати час на доопрацювання старого сайту, що дозволило збільшити конверсію сайту та почати отримувати замовлення.

Перед нами стояли наступні задачі:
– розробка інтернет-магазину
– стратегія просування бренду
– налаштування динамічної реклами
– налаштування фідів та налаштування Commerce Manager
– налаштування та ведення рекламних кампаній

РЕЗУЛЬТАТИ
5,61$
ціна за заявку
4,96%
CTR
224 305
кількість переходів
12 593$
рекламний бюджет
СКРІНШОТИ
РЕКЛАМНОГО КАБІНЕТУ
За час роботи створено 61 рекламну кампанію та створено 578 оголошень
ПРИКЛАДИ
КРЕАТИВІВ
ПІДВЕДЕМО
ПІДСУМКИ

Після створення нового магазину на платформі конверсія збільшилась майже у два рази. Це дозволило отримати ціну за заявку в межах KPI та почати масштабувати проєкт.

Весь контент був унікальним від клієнта, що дозволо отримати високий CTR.

Персональний менеджер
Комунікаційна стратегія
Налаштування XML-Feed
Розробка інтернет-магазину
Налаштування кампаній
Оптимізація та втримання KPI
У вас схожий проект?

Консультації у нас – безкоштовні.