3046 заявок на будівництво будинків з SIP-панелей завдяки ефективній стратегії реклами
У цьому кейсі ми розглянемо, як наша команда допомогла залучити 3046 заявок на будівництво будинків з SIP-панелей, розробивши та впровадивши ефективну стратегію реклами та оптимізувавши посадкові сторінки
ЗАДАЧІ проєкту
• Розробка стратегії реклами для зниження вартості заявки на будівництво будинків з SIP-панелей.
• Створення та оптимізація посадкових сторінок для підвищення конверсії та залучення більшої кількості клієнтів.
• Запуск та ведення таргетованої реклами у соціальних мережах для досягнення KPI: стабільне отримання від 20 до 30 заявок на день за зниженою вартістю.
• Аналіз та оптимізація рекламних кампаній для підвищення ефективності та зниження вартості залучення клієнтів.

Основна мета полягала у створенні ефективної лідогенерації для будівництва будинків з SIP-панелей за допомогою розробки стратегії реклами, оптимізації посадкових сторінок та запуску таргетованої реклами.
РЕЗУЛЬТАТИ
1,85$
середня ціна заявки
2,42%
CTR
62 506
переходів на сайт
5 648$
рекламний бюджет
СКРІНШОТИ
РЕКЛАМНОГО КАБІНЕТУ
За час роботи було розроблено 31 рекламну кампанію та створено 185 оголошень. Впровадження трьох різних посадкових сторінок та маркетингової воронки дозволило стабільно отримувати від 20 до 30 заявок на день. Це свідчить про ефективність обраної стратегії та успішність рекламних заходів.
ПРИКЛАДИ
КРЕАТИВІВ
ПІДВЕДЕМО
ПІДСУМКИ
Щоб значно знизити вартість заявки, ми розробили три посадкові сторінки та маркетингову воронку, що дозволило стабільно отримувати від 20 до 30 заявок на день.

Проєкт був максимально стабільним при оптимізаціях та міг працювати ще доволі довгий час. На жаль, 24.02.2022 ми були змушені призупинити роботу проєкту.
Аналіз конкурентів
Комунікаційна стратегія
Стратегія на 6 місяців
Розробка посадкових сторінок
Налаштування аналітики
Pro Ретаргетинг
Персональний менеджер
У вас схожий проект?

Консультації у нас – безкоштовні.