545 лідів на навчання по створенню равликової ферми через Facebook Ads
Ферма з 4-річним досвідом вирощування харчового равлика пропонує навчання зі створення власного бізнесу з гарантією викупу продукції. Для залучення клієнтів було запущено таргетовану рекламу у Facebook, що дозволило отримати 545 заявок. Завдяки тестуванню різних стратегій комунікації та оптимізації кампаній вдалося забезпечити стабільний потік лідів без перегріву аудиторії. Кампанії були побудовані на лідогенерацію через сайт, використовуючи ефективну посадкову сторінку з продаючою структурою
ЗАДАЧІ
Ферма займається вирощуванням харчового равлика вже 4 роки та навчає створенню равликових ферм із гарантією викупу продукції.

Основне завдання рекламної кампанії – збільшити кількість заявок через Facebook Ads та досягти стабільної доставки реклами без перегріву аудиторії
РЕЗУЛЬТАТИ
5,86$
середня ціна заявки
2,13%
CTR
41889
переходів на сайт
3197$
рекламний бюджет
СКРІНШОТИ
РЕКЛАМНОГО КАБІНЕТУ
Постійне тестування різних комунікаційних стратегій дозволило уникнути перегріву реклами та підтримувати стабільний потік заявок. У результаті кампанії принесли 545 лідів на навчання по створенню равликової ферми
ПІДВЕДЕМО
ПІДСУМКИ
Ринок має великий інтерес до цього продукту, що дозволило швидко досягти стабільних результатів. Кампанії запускалися з фокусом на лідогенерацію через сайт, використовуючи посадкову сторінку з ефективною продаючою структурою
Аналіз конкурентів
Персональний менеджер
Налаштування FB Pixel
Налаштування рекламних кампаній
Налаштування ретаргету
У вас схожий проект?

Консультації у нас – безкоштовні.