153 ЗАЯВКИ
на Закарпатські продуктові
набори за підпискою
ЗАДАЧІ

Це не звичний продукт для України 🇺🇦, конкурентів немає, люди з таким не знайомі і ринок формували з нуля. Основна цікавість проекта в тому, що якщо продукт якісний і отримує високу оцінку, то достатньо 1 раз познайомити з продуктом і автоматично отримуєте клієнта, який платить стабільно кожного місяця.

KPI замовника, це була вартість підписки не дорожче до 4$

РЕЗУЛЬТАТИ
3,32$
ціна за замовлення
4,10%
CTR
8066
кількість переходів
507$
рекламний бюджет
СКРІНШОТИ
РЕКЛАМНОГО КАБІНЕТУ
У скріншотах вивели основні метрики для перегляду. Створено 7 рекламних кампаній. KPI було досягнуто за 2,5 тижні роботи.
ПРИКЛАДИ
КРЕАТИВІВ
ПІДВЕДЕМО
ПІДСУМКИ

За місяць було отримано дуже гарний результат, нові клієнти відразу формуть сарафане радіо, тому, як сам продукт дуже якісний і цікавий, кейс, ще оновимо коли отримаємо кілька тисяч нових підписок 😉

Перед початком проробили короткочасну комунікаційну стратегію для перевірки всіх гіпотез та провели аудит сайту, щоб збільшити конверсію сайту.

Персональний менеджер
Короткочасна комунікаційна стратегія
Внесення змін в веб-сайт
Тестування гіпотез
Звіти кожного дня
Аудит веб-сайту
Налаштування рекламних кампаній
Налаштування ретаргет кампаній
У вас схожий проект?

Консультації у нас – безкоштовні.