502 виклика
евакуатора в Харькові
ЗАДАЧІ

Раніше компанія не рекламувалась взагалі в інтернеті, тому була задача запустити з нуля замовлення з інтернету для евакуатора в Харькові.

Задачі були наступними:
– Створення посадкової сторінки (розробили 2 варіанти)
– Збір ключевих слів
– Підготовка продаючих оголошень
– Налаштування кампаній
– Оптимізація рекламних кампаній

РЕЗУЛЬТАТИ
6,72$
ціна за заявку
17,94%
CTR
2 611
переходів на сайт
3 371$
витрати на рекламу
СКРІНШОТИ
РЕКЛАМНОГО КАБІНЕТУ
Після тестувань оголошень, отримали стабільний 17,94% CTR
ПІДВЕДЕМО
ПІДСУМКИ

Після створення сайту, налаштування аналітики почали роботу з Google пошук. Основне, що потрібно враховувати працюючи з цією сферою, що конкуренція дуже висока, ефективність реклами є лише на верхніх позиціях на видачі, постійно потрібно корегувати ціну.

Але в нас получився доволі гарний результат, тому як часом ціна клік перевищувала 5$.

Персональний менеджер
Аналіз конкурентів
Налаштування аналітики
Маркетингова стратегія
Створення двох сайтів
Налаштування рекламних кампаній
Написання продаючих оголошень
Корегування аукціону
У вас схожий проект?

Консультації у нас – безкоштовні.