163 ЗАМОВЛЕННЯ
на виготовлення EVA-ковриків на загальну суму 10 800$
ЗАДАЧІ

Збільшити кількість продажів в існуючому обліковому записі Facebook та зменьшити вартість за 1 замовлення з 5-6 долларів до 4-5 долл за період в 14 днів.

KPI замовника, це була гранична ціна за отримання замовлення: 5.0 $
Використовували посадкову сторінку розроблену на Tilda.

РЕЗУЛЬТАТИ
3,90$
середня ціна
16,98
ROAS
10806$
замовлень на суму
636$
рекламний бюджет
СКРІНШОТИ
РЕКЛАМНОГО КАБІНЕТУ
У скріншотах вивели основні метрики для перегляду. Створено за 14 днів 3 рекламних кампаній. KPI було досягнуто за 4 дні роботи.
ПРИКЛАДИ
КРЕАТИВІВ
ПІДВЕДЕМО
ПІДСУМКИ

У клієнта перед запуском вже була підгтовленна якісна посадкова сторінку, тому збільшити результативність під максимальне завантаження підприємства вдалось доволі швидко.

Рекламні кампанії повностю оптимізували та вивели під автоматизацію, що дозволило клієнту отримувати більше 10 замовлень на день без додатково супроводу впродовж кількох місяців.

Аналіз конкурентів
Комунікаційна стратегія
Стратегія на 3 місяці
Performance-аналітика
Налаштування рекламних кампаній
Звіти кожного дня
У вас схожий проект?

Консультації у нас – безкоштовні.