1181 звернення на доставку авто з аукціонів Європи завдяки квіз-маркетингу
У цьому кейсі ми розглянемо, як наша команда допомогла отримати 1181 звернення на доставку автомобілів з аукціонів Європи, використовуючи ефективну стратегію квіз-маркетингу та таргетовану рекламу
ЗАДАЧІ
• Розробка стратегії квіз-маркетингу для ефективної лідогенерації на доставку автомобілів з аукціонів Європи.
• Запуск таргетованої реклами у Facebook для досягнення KPI: отримання від 10 заявок на день за ціною до $5 за заявку.
• Оптимізація рекламних кампаній для підвищення ефективності та зниження вартості залучення клієнтів.

Основна мета полягала у створенні ефективної лідогенерації для доставки автомобілів з аукціонів Європи за допомогою квіз-маркетингу та таргетованої реклами.
РЕЗУЛЬТАТИ
2,41$
ціна за звернення
6,98%
CTR
26 531
переходів на сайт
2 851$
рекламний бюджет
СКРІНШОТИ
РЕКЛАМНОГО КАБІНЕТУ
За час роботи було розроблено 13 рекламних кампаній та створено 191 оголошення. 💪 Впровадження квіз-маркетингу та правильно побудованого офера дало високу конверсію і ціну заявки в 2 рази нижче, ніж KPI. 🚀 У середньому, генерувалося 15-20 заявок на день.
ПРИКЛАДИ
КРЕАТИВІВ
ПІДВЕДЕМО
ПІДСУМКИ
При цільовій ціні за заявку не більше $5, було вирішено використовувати квіз-маркетинг, оскільки сайт клієнта генерував заявки за ціною вище $50, і в основному кампанії вимикалися ще до першої заявки, навіть коли показники в рекламі були високими. 🎯 Квіз-маркетинг та правильно побудований офер дали високу конверсію і ціну заявки в 2 рази нижче, ніж KPI. 📈 У середньому, генерувалося 15-20 заявок на день.
Персональний менеджер
Аналіз конкурентів
Розробка сайту
Маркетингова стратегія
Дизайн креативів
Налаштування рекламних кампаній
Ретаргетинг
У вас схожий проект?

Консультації у нас – безкоштовні.