– розробити комунікаційну стратегію
– розробка 9 месседжів для створення в подальшому активних зв’язок
– дизайн креативів під різні ЦА
– налаштування рекламних кампаній
– підтримка результативності
Переписки розглядали більше, як тестовий формат, але він себе показав доволі непогано. На разі проект активний і має 2 активні зв’язки, які генерують нові переписки, надалі переходимо до розробки сайту та мастабування проєкту.
З запланових 9 тестових месседжів, отримали на виході 2 активні месседжі, які працюють стабільно при оптимізаціях і підтримці рекламних кампаній.
Активні два месседжі можливо масштабувати до 15-20 переписок на день, але на разі це не потрібно клієнту, поки фокус роботи робимо на розробці сайту, щоб масштабуватись та отримувати нові заявки з фейсбук реклами.