638 заявок
для стоматологічної клініки в Києві
ЗАДАЧІ

Для реклами клієнт підготував сайт з квіз-маркетингом, що дозволило отримати конверсію в 4,41 %, що для медійної реклами дуже гарний показник.

Ціль проекту – збільшити кількість заявок з таргетованної реклами та зменьшити ціну за заявку.

РЕЗУЛЬТАТИ
4,06$
ціна за заявку
1,66%
CTR
14’465
переходів на сторінку
2592$
рекламний бюджет
СКРІНШОТИ
РЕКЛАМНОГО КАБІНЕТУ
За час роботи створено 30 рекламних кампаній та створено 82 оголошення
ПРИКЛАДИ
КРЕАТИВІВ
ПІДВЕДЕМО
ПІДСУМКИ

Загалом отримали кілька дієвих месседжів, які відповідали потрібній ціні за заявку. Щоб отримати стабільний результат створили понад 82 оголошення, тестування зайняло близько двох тижнів.

Проект почав показувати стабільні результати вже в перший тиждень, компанії швидко оптимізували та отримали цільову аудиторію

Персональний менеджер
Комунікаційна стратегія
Налаштування аналітики (Pixel)
Аудит сайту
Розробка маркетингової стратегії
Налаштування кампаній
Оптимізація та втримання KPI
У вас схожий проект?

Консультації у нас – безкоштовні.