502 виклики евакуатора в Харкові завдяки рекламі в Google Ads
У цьому кейсі ми розглянемо, як наша команда допомогла службі евакуатора в Харкові отримати 502 виклики, використовуючи ефективну рекламу в Google Ads. Основною метою було запуск замовлень з інтернету для евакуатора в Харкові, оскільки раніше компанія не рекламувалася в мережі
ЗАДАЧІ проєкту
• Створення посадкової сторінки для ефективного залучення клієнтів, які шукають послуги евакуатора в Харкові.
• Збір ключових слів, релевантних для замовлення евакуатора у Харкові, щоб забезпечити точне таргетування рекламних оголошень.
• Підготовка продаючих оголошень, які привертають увагу потенційних клієнтів та спонукають їх замовити евакуатор у Харкові.
• Налаштування рекламних кампаній у Google Ads для максимального охоплення цільової аудиторії.
• Оптимізація рекламних кампаній для підвищення ефективності та зниження вартості кліка.

Оскільки компанія раніше не рекламувалася в інтернеті, основною метою було запуск замовлень з мережі для евакуатора в Харкові
РЕЗУЛЬТАТИ
6,72$
ціна за заявку
17,94%
CTR
2 611
переходів на сайт
3 371$
витрати на рекламу
СКРІНШОТИ
РЕКЛАМНОГО КАБІНЕТУ
Після тестування оголошень було досягнуто стабільного CTR на рівні 17,94%, що свідчить про високу ефективність підготовлених рекламних матеріалів та правильний підбір ключових слів для послуг евакуатора в Харкові
ПІДВЕДЕМО
ПІДСУМКИ
Після створення сайту та налаштування аналітики ми розпочали роботу з Google Пошук. Варто зазначити, що у цій сфері конкуренція дуже висока, і ефективність реклами забезпечується лише на верхніх позиціях у видачі, що вимагає постійного коригування ціни. Незважаючи на те, що іноді вартість кліка перевищувала $5, нам вдалося досягти значного результату, отримавши 502 виклики евакуатора в Харкові.
Персональний менеджер
Аналіз конкурентів
Налаштування аналітики
Маркетингова стратегія
Створення двох сайтів
Налаштування рекламних кампаній
Написання продаючих оголошень
Корегування аукціону
У вас схожий проект?

Консультації у нас – безкоштовні.