1181 звернення
на доставку авто з аукціонів Європи
ЗАДАЧІ

Основна мета – отримати перші заявки через інтернет, тому що кількість запитів у Google була невелика 🔍 . Тому було вирішено використовувати Facebook 📱 для просування проекту.

Ціна за одну заявку 💰 не повинна перевищувати 5$ і мінімальна кількість заявок на день – 10.

РЕЗУЛЬТАТИ
2,41$
ціна за звернення
6,98%
CTR
26 531
переходів на сайт
2 851$
рекламний бюджет
СКРІНШОТИ
РЕКЛАМНОГО КАБІНЕТУ
За час роботи було розроблено 13 рекламних кампаній та створено 191 оголошення 💪
ПРИКЛАДИ
КРЕАТИВІВ
ПІДВЕДЕМО
ПІДСУМКИ

При такій цільовій ціні за заявку, ми вирішили використовувати квіз-маркетинг. Тому що сайт клієнта генерував заявки по ціні вище 50$ і в основному кампанії вимикались, ще до 1-ї заявки, навіть коли показники в рекламі були високими.

Квіз-маркетинг, а також правильно побудований офер, дали нам високу конверсію і ціну заявки в 2 рази нижче, ніж KPI.

У середньому, ми генерували 15-20 заявок на день.

Персональний менеджер
Аналіз конкурентів
Розробка сайту
Маркетингова стратегія
Дизайн креативів
Налаштування рекламних кампаній
Ретаргетинг
У вас схожий проект?

Консультації у нас – безкоштовні.